Followers

Aduss...Nabilah sayang..

>> 29 October 2009

Salam semua...

mcmne cuace kt tmpt korang hah? kt tpt aku sejukkk..weh..hjan rtik2...dhlh slsema...rse mcm beku je hdung aku ni..kui..kui...alkisahnyer aku nk cite psal baby aku yg sorang ni...sjak 2 menjak ni dia sring bgun malam n menangis kuat2...biasenye dia bgun mtk ssu je...pas dpt tido je..ni bile dia ngis aku wat ssu x dilayannyer...tpakse dukung bawak kuar bilik...kdg2 dia nk main...tp kdg2 mta trtutup lg....mnagis je...aku pun dh x tau nk wat mcm ner...anak korang mcm Nabilah gak ke hah?sape2 yg ade pngalamn mcm aku ke yg ade tips utk aku nk bg Nabilah tido lena je...sila2lh tgal komen yek..almaklumlah...aku ni baru seorang ibu utk seorang ank...xde pgalaman lg...so sape2 yg leh tolong tu...sudi2lh tolong ye...k lah tu je n3 ari ni...esok aku cutilah...xleh nk hadep blog utk 2 ari...rindunyer...



2 tolong sok sek:

CuTeMiUt78 October 29, 2009 at 1:42 PM  

emmm agak perut dia sakit kot.. cuba sapu kan minyak angin ke.. minyak yuu yee ke.. kat perut ngan betis dia.
takpun baca2 kan la ayat2 kursi kat telinga dia.. mana tau.. dia mimpi ke.. atau ada benda2 ke.. budak kan nampak..

umminabilah October 29, 2009 at 1:59 PM  

semua tu saye dh buat kak...sblum tdo saya dh bace ayat kursi n ayat2 lazim n hembus kt telinga dia...perut dia saya slalu sapu mnyak kak...