Followers

Nabilah dh pdai main...

>> 29 September 2009

Salam ari raye semua...fuhh...lega rasenyer...mane x nyer, ttiba je tenet kt opis aku ni wat hal..x duk diam aku bile x leh access blog aku ni..ianyer tjadi bila ujan lbat smalam lah..dtg ofis pg ni x ok lg..ape lg aku pun ambk langkah yg drastik gtu...call TM lah..ni dh ok dh..Thank TM...go straight to de pointlh...aku nk citer karenah ank pmpuan aku mse raye baru ni kt kg, dh pdai nk main itu ini...ada le, satu beskal mak sepupu dia pnyer...uish laju je pg pjat mde tu..bile dh naik...xnk trun plak...tgk kt bawah tu...dh mcm pdai main je mde tu, pdhal jln x leh lg..ish.. ish..ish..ank ummi ni dh pdai main yer..

dik, turun dik...mak sepupu adik nk naik plak...'yayah'(x payah)..jwab nabilah...ha..ambik ko...dh xnk trun...mgamuk mak sepupunyer...


'broom', 'broom'...amboi dik, ingt naik mtor ke nk bnyi2 cam tu..ank aku ni dh petah dh ckit bkate2...hik..hik..kelakar lah adik ni...

aku tjuklh pic ni kt hubby aku, ape dia kte, 'nti abah bli beskal kt adik'..amboi...dh nk bli beskal dh...awal lg lah..nti adik dh pdai jln bru sruh abah bli ye dik..

tersengih je nabilah bile ckp mcm tu..ummi suke bile tgk adik pdai dgn ssuatu yg baru...hik..hik..tomei..

5 tolong sok sek:

r0ha!Za September 29, 2009 at 12:28 PM  

nabilah suh beli beskal le tu..tu yg dia naik xmo turun..

umminabilah September 29, 2009 at 12:32 PM  

emm...nabilah tu mmg mgade2..

CuTeMiUt78 September 29, 2009 at 1:17 PM  

hik..hik..hik.. seronok kan tgk perkembangan anak.. takpe nanti suruh ayah belikan utk nabilah k

umminabilah September 29, 2009 at 1:27 PM  

abah dia mmg dh nk bli tu..tp tgu nbilah pdai jln dlu lh..tkut rsak dlu sblum pdai main

kojah September 29, 2009 at 6:17 PM  

salam kak...sorry kak...jangan berputus asa kayyy...mana tau nx tyme rezeki akak yg menang...hihi =)