Followers

~ I'm 1 year 6 month already today ~

>> 05 April 2010

Salam semua...

tgk tajuk suspen je..
hehhee..hari ni genap umur nabilah 1tahun setengah....
yeay...dh besar ank ummi...
mulut pun kan main petah lagi...
jom layan pic ank dare ni...






hehehe...macam peel budak ni...
tgk aksi dia bila d depan camera...
kan main lg...

semoga ank ummi cepat besar, pandai n jadi ank yg solehah...

12 tolong sok sek:

Sitisifir10 April 5, 2010 at 3:55 PM  

:D yg di dahi itu apakah ?

lepas ni, boleh tolong ibunya pilih baju lah kan??

paij188 April 5, 2010 at 4:22 PM  

amboi..amboi pandai posing ye!? :)

i z z a April 5, 2010 at 5:10 PM  

letak mende dahi tuh nabilah weh..hahaha

p/s:jan,aku tgk nabilah ade iras2 aku la..hahaha..

umminabilah April 5, 2010 at 9:19 PM  

to sitisifir10-> heehe, Nabilah lah tu..jumpa manik kat bju acik dia, terus ltk kt dahi...hehehe...

umminabilah April 5, 2010 at 9:20 PM  

to paij188->hehehe...tu lh..

umminabilah April 5, 2010 at 9:21 PM  

to izza-> biasalh nabilah...jumpe je ltk kt dahi..hehehe...ye ke iras mu...xde pun aku tgk...hahaha

mamaaerish : April 6, 2010 at 12:05 PM  

cumil la wat cenggitu... nk join leh?... hik3

umminabilah April 6, 2010 at 12:42 PM  

to mamaaerish-> leh je auntie...hikhik...

Aleyn April 9, 2010 at 9:47 AM  

Apa kat dahi tu? nandek ker..hehe

umminabilah April 9, 2010 at 11:18 AM  

to Alen->hehehe..ntah lah nabilah ni..mcm2...

CuTeMiUt78 April 24, 2010 at 8:26 AM  

happy besday 1 year 6 month to nabilah.. semoga membesar menjadi anak yg solehah k.. opppss.. tu pe ke halnya kat dahi tu

umminabilah April 24, 2010 at 12:37 PM  

hahahah..thnks auntie...tu nandek...hahaaha