Followers

~Alamak, banyak betul surat saman!!!!~

>> 03 March 2010

Salam Rabu semua...

Wahahaha....banyak betul surat saman!!!!...
hehehe jgn konfius ekk...
bukan saman ape pun....
kad undangan kahwin lh...
yelh bulan ni kan ade cuti sekolah...
maka kenduri kendara pun melambak lah....
kawan2 ummi ade lah 2, 3 org yg nak kwin nanti...
hai tu duit gak tu...kalau yg dekat2 x kisah...
kalau yg jauh ni susah kit....
kopak gak ah.....
Ummi akan cuba pergi umah kawan ummi yg jauh tu...
tupun kalau en.hubby ade...
kalau xde susah ckit...
ummi takut ckit nk drive kete jauh2....
nanti pening lagi lh ummi nk pkir nak beli hadiah ape utk kwn2 ummi ni...
emm kawan2...
ade suggestion ke???
kalau ade drop comment kt bawah ekk...

 



6 tolong sok sek:

i z z a March 3, 2010 at 3:23 PM  

ade x surat saman tuh atas nama aku??hehehe...

umminabilah March 3, 2010 at 4:03 PM  

surat saman atas nama be coming soon...heheheh

Emma March 3, 2010 at 6:07 PM  

biasalah...time ct sk ni ramailer yg nk kahwin ye....bg akakler senang2 pos jelh hadiah buat ganti diri...jimat skit...pegi yg dekat2 udahler ye....

umminabilah March 3, 2010 at 9:43 PM  

emm tulh kak...tulh yg jauh post jelh ye...jimat ckit kan...

CuTeMiUt78 March 4, 2010 at 1:15 PM  

oh.. akak bulan ni belum ada lagi dik..
eemmmm hadiah ya..?? pe kata beri set glass ke.. pinggan mangkuk ke..
comfoter ke..

umminabilah March 4, 2010 at 4:38 PM  

emm rase2nye set glass atau pgan mangkuk jgk jd pilihan kot...hehehe..thank kak...