Followers

~Nabilah & Tudung~

>> 18 January 2010

Salam semua...

emm story ari ni...
td Nabilah hulurkan tudung kt maksu dia...
dia beriya lah sruh maksu dia pakaikan...
aku duk perati je dr jauh...
pas maksu dia pakaikan...
laju je dia mnuju ke rak Al-Quran tpt  bdk2 mgaji simpan Al-Quran...
korang tau ape dia buat???



'gho', 'tho', 'a'...
Nabilah mengaji smbil ambik pen tunjuk2 kt rehal tu...
biasa aku ambik buku mjlah ltk atas rehal tu supaya dia x ambik Al-Quran...
heheh...Nabilah mmg suka tgk bdak2 dtg mgaji....
bile tok nya duk mgajar bdak2 mgaji...cbuklah dia mnumpang sekaki...
hehehe...nti aku nk cr tdung kcil kat dia...
sbb sblum ni kalau pkai ape2 kt kpala dia mmg x lekat...
ni dh ok dh...
mgkin smgt nk ngaji kot...heheh..



10 tolong sok sek:

CuTeMiUt78 January 18, 2010 at 5:11 PM  

bagus2.. kecik2 dah pandai nabilah ni.. cute je tgk

AMIEROZIANA January 18, 2010 at 5:26 PM  

ok lah tu....kecik2 ada minat mengaji ni bagus la...

i z z a January 18, 2010 at 5:57 PM  

nabilah bl pkai tudung skali nmpk iras anak sedara aku la..
leh dh tuh nabilah ngaji,tok ajarkn

umminabilah January 19, 2010 at 9:09 AM  

to cutemute->emm tulh...hehehe

umminabilah January 19, 2010 at 9:09 AM  

to Amieroziana-> harap2 sampai ke besar le..heehe

umminabilah January 19, 2010 at 9:10 AM  

to izza-> yeke? hehe...ai kalu ngaji leni pning tok dia nk layan

Nadra Farissa January 19, 2010 at 9:36 AM  

semangatnye pakai tudung.. btw.. tq ya for the gift! :)

umminabilah January 19, 2010 at 9:54 AM  

emm tulh..ok welcome...

Hamba Selamanya January 21, 2010 at 1:05 PM  

salam, amboi, muka marah jer baca Quran baby tu.. hehehe

umminabilah January 21, 2010 at 3:01 PM  

hehe...bkn marah...serius hehehe...