Followers

~kad undangan bertambah2~

>> 08 December 2009

Orkut Myspace Wedding Scraps, Graphics, Comments and Glitters

salam semua...
emm musim2 cuti sekolah ni banyaklah kad undangan kahwin kt umah aku ni..
emm termasuklah kad undangan kawan aku yg merangkap classmate mase sek. men dulu..
ingt jugak dia jmput aku..
sstgah mber yg lain x dpt berita lsg...
msg pun x...sdr2 dh ade ank...
pdhl umah bkn jauh2 sgt pun...
11 Dis ni akn jd tarikh bermakna buat memberku...
Murzamina...itulh classmate ku yg agk pekerti orgnye...hehe..
congrate kawanku...semoga pkahwinan mu ini akn berkekalan...
bila tgk org nk kwin...teringt plak zaman2 msa aku nk kwin dlu...
hahai....kenangan lame mengusik jiwa...
sorry Ku...aku pjam ayat mu...haha...adios



8 tolong sok sek:

Sitisifir10 December 8, 2009 at 5:29 PM  

huhu...saya ni antara org yg paling awal kawin dalam batch saya...so, kenduri kami punyalah ramai yg datang...rasa mcm eunion dari zaman tadika sampai zaman U...alih2 diorang kawin time kita sibuk2 nak beranak..ahahahaha...kesimpulannya, kawin lah cepat2 kalau nak org dtg kenduri kita..hehe

CuTeMiUt78 December 8, 2009 at 5:51 PM  

eemmm betul tu dik.. sekarang ni... berderet2 surat saman.. minggu ni je akak ada 5 jemputan.. tak tau la sempat g tak semuanya tu..

ibu emy efy eqy December 8, 2009 at 6:28 PM  

semua orang nak kejar musim cuti sekolah ni.

senang nak minta tolong budak2 beri bunga telur...

i z z a December 8, 2009 at 8:48 PM  

yea..kenangan lame sntiasa mengusik jiwa..ekeke..

lps ni turn sape lak kawin ek..harap2 turn aku..muehehe

umminabilah December 8, 2009 at 9:10 PM  

to sitisifir-> emm tulh kan...kawin awal dpt ank awal kan...hehe

umminabilah December 8, 2009 at 9:11 PM  

to cutemiut-> tulh kak...hish surat saman melambak2 ni...adui...xpelh janji happy hahaha

umminabilah December 8, 2009 at 9:12 PM  

to ibu emy efy eqy-> hem pasal cuti sekolah lah meriah kduri kawin...ramai bdk2...hahaha

umminabilah December 8, 2009 at 9:14 PM  

to izza-> hahaha turn sape? hehe sudah terang lg bersuluh...hahaha