Followers

HUKUMAN ALLAH, Nauzubillah!!!

>> 12 November 2009



Salam semua...
emm mcm biase pg2 kna posing dulu...ni pkai tudung yg aku bli dr d'nur boutique...tudung syria...best pakai..selesa...klah sbnarnye pagi ni nk citer pasal tjuk kat atas tu...sebenarnya citer ni aku dpt emel dr member...tgk tjuk dh grun k...so jom hayati

Buat peringatan kepada kita semua..........

Assalamua'laikum,

Ada sebuah cerita untuk pengajaran kita semua. attachment adalah gambar
seorang wanita yang telah berubah bentuk badannya akibat menderhaka
kepada Allah dan ibunya.

Kisahnya begini....
Ada seorang budak perempuan ni..dia nak tengok televisyen....rancangan
hiburan. Kebetulan dekat situ...mak dia sedang duduk membaca Al-Quran.
Dia marah dekat mak dia, dan dia halau mak dia dari tempat dimana mak
dia sedang menmbaca Al Quran sebab dia kata bacaan Al-Quran dari mulut
mak dia itu mengganggu dia. Tetapi, mak dia teruskan juga baca
Al-Quran...tanpa menghiraukan anaknya itu. Budak perempuan ni...dia
berasa geram dekat mak dia, lantas dia pun pergi merampas Al-Quran dari
tangan mak dia, dan dia pun menghempaskan Al-Quran tersebut ke lantai.

Mak dia terus pergi mengambil Al-Quran itu dan terus peluk Al-Quran itu
di dadanya. Tiba-tiba, budak perempuan tadi, terus rebah dan menggelepar
kesakitan dan dengan kuasa Allah SWT, budak peremmpuan itu terus
bertukar menjadi seperti haiwan(see attachment). Cerita ini berlaku di
Oman .

Sekarang budak perempuan ini ditempatkan di sebuah hospital di Oman .
Begitu lah padahnya kalau kita derhaka kepada Allah, Rasul dan kedua
ayahbonda kita . Jadikan lah kisah ini sebagai pengajaran. Semoga kita
dijauhkan dari tergolong dalam kalangan orang-orang yang
derhaka...na'uzubillah.

cerita ni saya dah translate dari website bahasa arab. untuk rujukan..

go to :
http://www.palislam.com/ (See attached file: Hukuman.jpg)
 
dan inilah pic budak pempuan tu....
 


ish...hee...gerun ok...takut lak aku tgk bile jd macam tu...Nauzubillah....sama2lah kita hayati hukuman Allah ni...jgnlah jd macam ni....semoga tuhan sentiasa mlindungi kita dr melakukan perkara2 macam ni dan sentiasa mengampunkan dosa2 kita...jgn lah kita menganiaya ibubapa kita...sesungguhnya mereka yg telah membesarkan kita penuh kasih sayang......renung2 kan...




ni pic penghabisan n3...tiada kena mengena dgn tajuks k...hehehe...

4 tolong sok sek:

r0ha!Za November 12, 2009 at 12:04 PM  

uishh..ade ke patut bt mak dia mcm tu..x hormat lngsung

umminabilah November 12, 2009 at 12:57 PM  

emm tu ah ku...teruk betul kan?

CuTeMiUt78 November 16, 2009 at 5:30 PM  

uish.. minta dijauhkan la..

umminabilah November 17, 2009 at 8:25 AM  

tulah kan kak...takut rase...