Followers

hadiah dr hubby

>> 05 November 2009

Salam semua...
korang nk thu citer x...ni pasal besday aku...walau dh basi tp aku nk citer gak...korang yg mgikuti n3 aku kt blog ni msti ingat pasal n3 besday aku...kt dlm n3 tu...aku xdek citer pun pasal en.hubby aku...kan?? yg ade citer pasal mber2 yg wish besday kat aku...sebenarnye aku merajuk...ingat en,hubby aku x ingat besday aku...sampai lah malam isnin 2 Nov ari tu mase aku duk golek2 mdodoikan nabilah dlm buaiannye...en.hubby aku pun menumpang baring kt sebelah aku...mcm2 dbuat nya utk menarik perhatian aku...aku wat bodoh je...geram...sakit hati...pastu d pegangnya telinga aku yg ade subang plastik...lalu dtegurnya...'pakai subang plastik'...dgn slumber aku mnjawabnye...'yelah...nk tgu org tu belikan subang emas x beli2 gak'...lantas dia pun senyum...'sape kate abg x beli' ?????heran aku...aku dh cek kt dlm beg dia...x jumpa pun...en.hubby aku ni biasenye kalau beli hadiah aku suka diperam2nye...alih2 aku jumpa sdri hadiah tu...pelik betul...pastu aku jawab...'kalau ade manedia?' dia pun dgn slumber jawab 'sape suruh x ambik'...???terpinga2 lg aku...'sayang dh cari xder pun'...lalu tangannye.. mghulurkan ssuatu ke muka aku...tersenyum lebar aku...bila nampak hadiah yg aku idam2 kan...korang mesti tahu ape kan...hehehe...tu hah kat bawah ni...


emmm...ni bekas emas....




tarra...sepasang anting2 emas...simple n comel...ummi suka pattern ni...abah ni mcm tahu jek citarase ummi...hik..hik...abah dh thu kalau beli yg panjang2 karang di tariknya nabilah...





ummi dh sematkan kt telinga...abah tolong kemaskan.....cantikk...ummi suka sgt...sorry abah...ummi salah sangka...pasni x merajuk dah...hik..hik...sayang abah...nabilah?? nabilah pun ummi sayang gak...hikhik..

4 tolong sok sek:

r0ha!Za November 5, 2009 at 10:02 AM  

waduh2..dpt hadiah emas lagik..

umminabilah November 5, 2009 at 12:59 PM  

tulh ku...x sangka lak...hikhik...

CuTeMiUt78 November 5, 2009 at 1:17 PM  

wallaaa... akak hari tu dpt gelang.. ko dpt anting2 cute ya dik... caya la... laki mana yg tak syang bini kan

umminabilah November 5, 2009 at 4:11 PM  

emm...tulah...sape x sayang bini oi...hahaha