Followers

nabilah yg gediks..

>> 05 October 2009

Salam korang...ni n3 aku yg ke-2 ari ni...korang msti ingat kn n3 aku yg nk pg beraye umah mmber aku sabtu lpas...akhirnye jumpa jgak ktorg.....anknyer pun dh besar n cute sgt...mse on de way nabilah tdo je...
emmm...lentok je...naik kete je tido ye dik...

abah yg serius drive kete...tgh laju ni...
ummi yg ttap maintain..hik..hik..smpai kt umah mber aku ktorang trus g openhuz kt dpan umah dia...slumber jek...bkan org knal pun kan?...ktorg pun bbualh...mklumlh dh lame x jmpa...mcm2 lah duk sok..sek..tp sayang x smpat nk snap pic dgn mber aku tu...mse tlalu suntuk...lps g umah mber aku...pg umah sdara hubby aku kt area2 tu gak....emm smpai je umah tu nabilah dh stat beraksi dh...tgk tu posing mgade...
amboi best je landing ye....

emmm tgk mka nabilah yg gediks...semua org ketawa kt dia...

ni fesyen ape ntah...mcm gaye dbuatnyer....

dh bosan main kat lantai main lak kt krusi...mgade2nyer dia...

emm tgk ape ntah kt bawah lantai tu...x mnang tgn aku n hubby melayan karenahnyer...yelh org dh msuk umur setahun hr ni...axtifnyer pun bertambah lh jgak...anyway ummi hrap adik sntiasa ceria n cpat besar...hepy besday sayang...

4 tolong sok sek:

r0ha!Za October 5, 2009 at 12:23 PM  

anak dara tu hisap puting lg ker..msti xleh nk bpisah ngan puting dia tu..hehe

umminabilah October 5, 2009 at 12:39 PM  

emm..time tido je dia hsap pting...time main x pun...

CuTeMiUt78 October 6, 2009 at 9:21 AM  

cute je tgk nabilah sengih2 camtu..

umminabilah October 6, 2009 at 10:07 AM  

he..he...tulh kan...smua org gelak kt dia je..