Followers

Baju kurung Nabilah...

>> 06 September 2009

Salam Ramadhan semua...hari ni dh msuk hari yg ke-16 kita berpuase kan...dh x lame dh nak sambut raye...persiapan??? dh beli dh ckit2....utk baby aku semua dh complete dh...baju kurung pun ader...punyerlh susah nk cari baju kurung size Nabilah ni...last2 jmpe gak kedai yg jual baju kurung untuk bdak yg umur x smpai 1 thun...mula2 beli size s...confident jer aku ambik bju tu trus beli...bila balik umah...try pkaikn nabilah...alamak...ketat...x padan lah...nabilah ni npk je kcik tp rupanye badan dia bulat lah...he...kena tukar ni...pg lah mlm td kt kedai tu smule..."Pakcik, baju yg saya bli ari tu kat cni x padan lh...leh tkar x?" pakcik tu dgn selambernye jwab...leh tp kalu size 's' tkar size 'm' naik singgit (rm1.00) kalau Size 'L' naik 2 inggit (rm2.00)" buleh lak dia kate gitu...aku pun dgn serba salah tukar je baju kurung nabilah ke size 'm'..n tambah singgit...nk wat camner kt citu je ade buju kurung budak kecik utk nabilah...emm.. x pelah nabilah..demi adik ummi sanggup g tukar baju adik walau time tu hujan lbat...siap kilat lagi tu....nk tgk baju kurung nabilah...tuuuu..kt bawah tu..he...cute x???



2 tolong sok sek:

r0ha!Za September 6, 2009 at 3:04 PM  

comel nyer baju nabilah..sofiya pn berbaju kurung jgk raya nnt..tp x siap lg jahit..huhu

umminabilah September 6, 2009 at 3:59 PM  

aku beli je ku...x smpat nk htr jahit