Followers

Baby ku dh pandai mrajuk...

>> 01 September 2009


salam Ramadhan semua...hari ni dh msuk hari ke11 kite berpuase yer...x ketinggalan lh dgn baby aku ni...orang berbuka dia pun cibuk ber buka sekali...korang tau mcm ner aku handle baby aku ni bile time buke...he...kalu nk thu tgu n3 utk esok..sebelum tu Selamat menyambut hari merdeka yg ke 52...

sdar x sdar dh 52 thun kta mrdeka yer...Dunia pun semakin maju dan berkembang...

termasuklh baby aku yg akan mjgkau umurnyer ke 11 bln pd 5 sept nnti...

mcm 2 karenah baby aku skrg ni...dh pdai mrajuk...marah ckit mrajuk mnangis manje...ish mengada2...tau mcm ner dia mrajuk???dia lekatkn muka dia ke bantal dan nangis mintak simpati...he...he...kelakar betul...nangis mcm org besar...simpati pun ade mse tgk dia ngis tu...x sangka lak dia mngis gitu...he...tp sayang x smpat nk ambik gmbar dia nangis mse tu....

Nabilah sekarng ni axtif sgt...x daye aku nk mgjarnyer...tu blum jln lg tuh...baru pdai bdiri...dh jln nti xtau ah...mulutnyer pun smakin petah skrg...tmbah2 bile naik kereta...oi...x diam mulut tu...skarang ni ader lh pkatan dh pandai sebut...yg biase dia sbut 'ummi' 'abah' 'cat' 'yayah'(maknenye x payah k..)cepat betul dia mmbesar...mcm nilh kerenah anak dare aku sorang ni...

0 tolong sok sek: