Followers

adduii...bengang betull...

>> 15 November 2009

salam semua....
amacam pg ahad...hari ni aku keje...pantai timur keje lah hari ni...yg lain mesti tgh syok gile bercuti....weh aku bengang lah ari ni...alkisahnya aku pg ke satu bank 'tut' nk byr installment kete co. hari jumaat hari tu bos duk sebuk tnye HR aku, aku byar installment kete ke Insurans kete? satu aku bgang knape g tnye HR kn? pastu seingat aku mse nk g bayar tu aku dh ckp kt kerani bank tu aku nk byar installment...gara2 kerani bank tu cakap xleh nk msuk no. akaun tu sbb nk no. ref...sblum2 ni kerani transport kt ofis aku yg g bayar...dgn yakinnye dia bg aku no akaun ni...dh bkali2 aku ulang kt kerani bank tu yg aku nk byar installment...pastu dia mtk no ref. aku ckp kt ofis...dia sruh call jek bgthu no ref...dh smpai ofis tpon blik bank bgthu no.ref. tu...pastu snyap jek ingat dh settle...alih2 jumaat ari tu bos ckp bank cawangan  KL ckp x msuk bhgian installment tp bahgian insurans...dh kna pg blik kat bank tu ari ni...tnye kerani tu...dia ckp betul ke no. akaun ni? aku bgthu staff aku sblum byar ikut no.akaun tulah..buleh dia ckp kalau btul, btullah...masalahnye kt resit bank tertera etiqa insurans...x ke bodoh kerani bank tu, x reti nk bezakan insuran dgn ansuran kete...ape salahnye bgthu aku klu no. akaun tu untuk insurans...punyer lah bengang...dh kena deal dgn Bank KL lak, ari ni cuti...so x settle lg ah..blik2...krani transport tu ckp...no. akaun yg ni kot...emm sah2 ah slh no. akaun...jd pjg cerita lak...yg aku bengan dgn kerani bank tu ah...dh xleh nk proses installment yg g bayar insurans tu knape...ape salahnye bgthu aku no akaun tu utk insurans.....kedekut betul nk telefon...ntah ape2 bgang ni....


4 tolong sok sek:

i z z a November 15, 2009 at 9:03 PM  

kerani tu tgh pening tu..

umminabilah November 16, 2009 at 8:39 AM  

emm agaknye lah...kan dh mnyusahkan org...

CuTeMiUt78 November 16, 2009 at 2:03 PM  

eemmmm kerani tu..mesti tgh blur2 kan.. confuse insuran ke ansuran ke

umminabilah November 16, 2009 at 2:47 PM  

HAI TULAH...X RETI NK BEZAKAN DH...BLUR AGAKNYE..