Followers

BaByku Selsema

>> 16 September 2009

Sneezy

salam semua...tinggal3 ari lg nk puase kan?? raye dh nk hmpir..smua org tgh teruja nk smbut raye kan...aku x berape sgt teruja nyer..pasal laki aku raye kt offshore..aih lr tjuks lak..sbnarnyer aku nk citer psai puteri aku sorang ni..kna selsema lak dkt2 nk raye ni...en.hubby aku dh rsau dh..yelh tkut selsema yg serius(H1N1)...tp aku dh sruh adik aku bwak g klinik td...Alhamdulillah...doc kta slsema biase je..dh kurang pun dmam lpas mkn ubat td, oish..lga rase ckit...smalam mrengek je...nk tido tp hidung rse x selesa...kcian kt baby aku sorang ni..



ni pic sehari sblum kna dmam slsema...happy betul dia duk main2..hrp2 anak ummi ni cpat smbuh sblum raye ni...cayang adik..hahaks..

4 tolong sok sek:

CuTeMiUt78 September 16, 2009 at 2:32 PM  

eemmm sian la hai.. rajin2 bagi ubat.. biar cepat baik k

umminabilah September 16, 2009 at 3:24 PM  

thanks akak rina..kte akan pastikan nabilah cpat smbuh..

Anonymous September 16, 2009 at 8:45 PM  

org cbuk nk raya dia demam lak..ummi nyer sila bg anak mkn ubat..aku ni kn kalo anak2 demam ssh hati jerk...huhu [cam la ade anak..]

umminabilah September 17, 2009 at 8:29 AM  

oi saper x ssh hti kalau ank skit..emm smstinye kasi ubat supaye cpat smbuh n leh beraye..